U kunt een schade op diveres manieren bij ons melden.
Heeft u al een schadeformulier ingevuld? Dan kunt u deze per post of via email aan ons verzenden. Eén van onze schadebehandelaars neemt dan zo snel mogelijk contact met u op.
Heeft u geen schadeformulier bij de hand of heeft u hulp nodig? Neem gerust contact op met één van onze schadebehandelaars om uw schade te melden. Deze zorgen ervoor dat u een schadeformulier toegestuurd krijgt en kan bijvoorbeeld indien nodig alvast een schade-expert inschakelen.
Mocht u hulp nodig hebben met het invullen van het schadeformulier, dan is het mogelijk dat één van onze adviseurs bij u langs komt om samen het formulier in te vullen.
Een andere mogelijkheid is, dat u via een link, digitaal een schadeformulier kunt invullen.
Autoruitschade melden
Als u een WA – Beperkt Casco of een WA – Volledig Casco (Allrisk) dekking op uw auto heeft afgesloten, dan bent u verzekerd voor ruitschade. Als uw autoruit beschadigd raakt, staat Autotaalglas 24 uur per dag voor u klaar om u te helpen. Als de ruit gerepareerd kan worden, betaalt u geen eigen risico. Bij vervanging van de ruit wordt in het algemeen uw eigen risico met € 68,- verlaagd.
Klik op onderstaand logo van Autotaalglas om direct een afspraak te maken om uw autoruitschade te laten repareren.